Kolejne testowanie
Na wielu Waszych blogach w ostatnim czasie natknęłam się na informacje o nowej akcji testowania produktu mającej miejsce na stronie trnd (http://www.trnd.com). W tym roku ma miejsce realizacja pierwszego projektu, który jak zapewne niektóre z Was wiedzą ma na celu propagowanie wiedzy na temat nowych kapsułek piorących Vizir. Przeznaczone są one zarówno do prania kolorowych rzeczy jak i tych białych. Akcja ta skierowana jest do blisko 4.000 ambasadorek, które to otrzymają w paczce zestaw startowy. Składa się on z artykułów do własnego użytku: * 1 opakowania kapsułek piorących Vizir Original Fresh (15 szt.), * przewodnika projektu - informacji o projekcie trnd, * Książeczki " Twoje badanie opinii". Na tym jednak nie koniec bowiem dodatkowo przewidziano produkty dla innych, którymi należy się podzielić. Są tam miedzy innymi: * 1 opakowanie kapsułek Vizir - 15 szt. oraz 20 ulotek informacyjnych.
W tym momencie pragnę się Wam pochwalić, że szczęśliwie znalazłam się w grupie 4.000 ambasadorek projektu, które to będą miały okazję wypróbować produkt na własnej skórze. Szczególnie cieszy mnie fakt że jest to moje pierwsze testowanie ze strony trnd a zestaw startowy dotrze do mnie lada dzień. Bo choć informacja o zakwalifikowaniu mnie do projektu dotarła dzisiaj to bardzo prawdopodobne jest to że już jutro otrzymam ową paczuszkę za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Niebawem oczywiście moje pierwsze spostrzeżenia odnośnie testowanego produktu. Przyznam Wam jednak, że zdecydowanie bardziej odpowiadają mi środki piorące w postaci kapsułek niż tradycyjny granulat proszku do prania.
A Wy brałyście udział w rekrutacji? Czy podobnie jak do mnie uśmiechnęło się i do Was szczęście a kurier lada dzień zapuka do Waszych drzwi?
Fajnie, że się załapałaś:) ja nie brałam udziału.
OdpowiedzUsuńDzięki. Nawet nie myślałam że się uda.
UsuńGratulacje :) Używam tych kapsułek odkąd się pojawiły i szczerze to zapomniałam jak to jest prać proszkiem. Super są :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
OdpowiedzUsuńDziękuję. Zajrzę do Ciebie oczywiście.
OdpowiedzUsuńGratuluję! Ciekawa jestem Twojej oceny ;)
OdpowiedzUsuńDziękuję
OdpowiedzUsuńZgadzam się z Tobą zarówno w kwestii skuteczności produktu jak i tego, że tego typu kampanie są super.
OdpowiedzUsuń