Charytatywna akcja Magdaleny Schejbal i GOSHICO
Tematem dzisiejszego postu jest charytatywna akcja orgaznizowana przez GOSHICO i Magdalenę Schejbal, na rzecz małych pacjentów oddziału onkologicznego Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Akcja rusza już 16 listopada 2013 r. Wówczas odbędzie się spotkanie z Magdaleną Schejbal i Małgorzatą Kotlonek inaugurujące sprzedaż torebek w showroomie GOSHICO - ul. Koszykowa 51a/37 w Warszawie (godz. 10:00-16:00). Tegoż samego dnia również ruszy sprzedaż internetowa na stronie: http://www.sklep-goshico.com i potrwa do 8 grudnia. Akcja o której dziś piszę ma na celu zadbanie o wygodę i wypoczynek podopiecznych Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kasprzaka w Warszawie. By przystąpić do udziału w projekcie wystarczy stać się posiadaczką jednej z czterech torebek, zaprojektowanych z myślą o tej akcji. Cała kwota z zakupu zostaje przekazana na kupno zestawu kolorowej pościeli lub koca, mającej umilić leczenie i rekonwalescencję dzieci z chorobami nowotworowymi. Akcja ta jest kontynuacją zapoczątkowanych w 2011 r. działań pod nazwą " 4Kids", które zaowocowały aukcją przedmiotów przekazanych przez polskich artystów, projektantów i designerów. Instytut Matki i Dziecka w Warszawie, wówczas dzięki pomocy GOSHICO i Fundacji Spełnionych Marzeń stał się posiadaczem telewizorów.
Torebki, które można będzie kupić już od 16 listopada zaprojektowane zostały specjalnie z myślą o aktorce, Magdalenie Schejbal. Wchodzą one w skład linii GOSHICO sote. Są to torebki dla kobiet ceniących prostotę i minimalizm. Łączą jednocześnie w sobie elegancję i funkcjonalność. Kolekcja składa się z czterech różnych rodzajów torebek.: listonoszki, kuferka, torebki na ramię oraz kopertówki w rozmiarze XL. Wszystkie cztery projekty są ze sobą spójne. Wykonane z jednakowych materiałów i zachowane w jednolitej kolorystyce.
"Każda torebka biorąca udział w limitowanej charytatywnej sprzedaży przedpremierowej, będzie miała wszytą specjalną metkę, dedykowaną akcji, a także nadany unikatowy numer. Do zakupu będzie dołączany specjalny, imienny certyfikat danej torebki (wraz z jej numerem), stanowiący potwierdzenie wsparcia oraz podziękowanie sióstr GOSHICO i Magdaleny Schejbal. Każda torebka będzie ponadto zapakowana w zaprojektowany na tę okazję antykurzowy woreczek wykonany z tyveku i ozdobiony rysunkiem autorstwa sześcioletniego pacjenta oddziału onkologicznego Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kasprzaka w Warszawie." (ze strony: http://sklep-goshico.com/webpage/charytatywnie-2013.html).
Patronem medialnym projektu jest miesięcznik JOY.
Cieszę się, że organizowane są różnego rodzaju akcje charytatywne mające na celu pomoc tym potrzebującym. Zwłaszcza, że pomagając w tym przypadku wszyscy mamy korzyści. Dzieci dostaną piękną pościel, która uprzyjemni im leczenie a my staniemy się posiadaczkami pięknej torebki i będziemy mieć satysfakcję że pomogłyśmy potrzebujacym.
BO WARTO POMAGAĆ!
Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuń